اندر حکایت پیروزی قدرتمندانه خاتم اردکان مقابل تیم پیکان تهران

در پی پیروزی خاتم اردکان در مقابل تیم قدرتمند پیکان تهران به سراغ سرمربی تیم خاتم اردکان رفتیم تا نظر وی را در خصوص این بازی جویا شویم.

عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم خاتم اردکان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: در دور رفت به علت مشکلات و فرصت کم آمادگی لازم را نداشتیم، چرا که این تیم طی یک هفته تشکیل شد و فرصت کمی داشت تا برای مسابقات آماده شود به همین دلیل ما فقط توانستیم چند بازی دوستانه داشته باشیم و از آن طرف نیز بازیکنان نتوانستند به آمادگی کامل برسند و به ناچار نسبت به جایگاهی که داشتیم باید بازی را شروع می کردیم.

میرحسینی افزود: بازی ها خیلی سخت بود چرا که در دوره برگشت اندوخته ای نداشتیم و مجبور بودیم برای برد به زمین برویم، اما تیم چون در شرایط روانی خوبی نبود تصمیم به برد گرفتیم و اعضا را درگیر کردیم و روحیه برد را در آنها افزایش دادیم و اعضای تیم  این بار برای برد وارد زمین می شدند نه برای بازی کردن.

میرحسینی تاکید کرد:خودباوری در اعضا،حمایت بسیار خوب تماشاچیان، آنالیز و تمرین خوب تیم خاتم اردکان باعث پیروزی امشب آن ها شد.امشب تیم خاتم اردکان نشان داد که شکل یک تیم لیگ برتر را به خود گرفته است.

سرمربی تیم خاتم اردکان در پایان گفت: بازی بعدی والیبال خاتم اردکان در تهران با تیم سایپا است که در حال حاضر با اختلاف بسیار کم در رده هفتم  قرار داریم و شاید با یک بازی جایگاهمان تغییر پیدا کند. امیدواریم این پیروزی کماکان ادامه داشته باشد و بتوانیم دل طرفداران این تیم که از جان و دل مایه می گذارند را شاد کنیم.

انتهای پیام/ غ

پیروزی قدرتمندانه والیبال خاتم اردکان مقابل تیم پیکان تهران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار